21. 1. 2009

Niekedy vás okolnosti donútia...

Tak som tu.... Hlavný dôvod, prečo som sa k tomu dokopala konečne, je, že mi začal vrndžať ventilátor na notebooku a tak musím používať starý PC, na ktorom nemám zálohu blogu a nechce sa mi to zas sťahovať cez ftp atď....

Takže som tu. Názov ma napadol asi pred piatimi minútami, je to moja obľúbená fráza, keď niečo nefunguje... proste tomu poviem Oh, so don't (insert the verb here)!! A potom som na ten príslušný stroj urazená :D

Zatial to tu vyzerá tak ako to vyzerá, možno sa časom posnažím a vytvorím niečo vlastné, no momentálne sa mi nechce :D

Školu som vyriešila prekvapivo rýchlo, za dva týždne som urobila 6 skúšok a to som medzi tým stihla byť 3 dni na lyžovačke :D Ale mala som brutálne šťastie na otázky.... Takže teraz mám skoro 3 týždne prázdnin a vôbec neviem čo s voľným časom :D Možno si už konečne vysajem izbu :P Teda určite, lebo môj bielo-čierny koberec je teraz skôr čierno-biely XDDDD

Lush okienko:D
Mask of magnaminty je geniálna!!! Muž sa ma síce zľakol, ale nevadí :D Hlavne že mi vyčistila pleť ;)
English Countryside je tiež super, ešte dva dni som mala sušené kvietky vo vlasoch :D
A tá pena Candy Cane, oh *in love* !! Krásna ružová voda je od toho :)

A fotky zásielky z UK:

Krabica :)
Pukance... boli všade!! Neviem ako, ale dostali sa až k mužovi do domu :D
Toto bola objednávka
A toto daršeky za 40 libier :P
Koniec Lush okienka

Lyžovačka
Začalo to uplne nevinne, v utorok večer ma Tom odviezol k otcovi... Všetko bolo v pohode, kým ocino tak medzi rečou nespomenul, že máme ubytko až do nedele... oblial ma studený pot, lebo som bola presvedčená, že sa v piatok vrátime :D Keďže som mala v utorok a stredu naplánované dve skúšky, na ktoré som sa samozrejme plánovala učiť cez víkend, trochu ma to dostalo :D (no dobre, priznávam, revala som od zúfalstva zo zmeny plánu XDD) Tak ale keď sa vás niekto opýta, či máte 14.,15.,16. voľno, tak logicky predpokladáte, že sa ide len na tieto tri dni, či nie? Čo ja som mohla vedieť, že niektorí ľudia považujú víkendy za automaticky voľné?XDDDDDDDD Tak sme začali zvažovať možnosti.... Dopadlo to tak, že ma ocino zaviezol do Salzburgu a odtial som išla 3hodiny (317km/44 €) do Viedne... a z Viedne s mamou autom.... Ešte že mám takých medzinárodných rodičov :D Mimochodom, lyžovať sme boli tu. Počasie nám vyšlo skvele, aj keď bola najprv hmla, lebo táto člapkanica, čo je teraz vonku, sa počasím nazvať nedá... Ale aspoň už nie je taká zima:)

Photos:

Ja po celodennej lyžovačke :)

Germknodel, hlavné jedlo každého rakúskeho svahu XDDD
Nejaký kopec :D
Toto je najkrajší záber aký sa mi podaril ;)

Oukej, som sa rozpísala trochu.... tak sa majte:)

12 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

A stěhuješ se tu úplně, nebo si necháš i starý blog? Já jen jestli si mám změnit adresu v oblíbených :)

Mary povedal(a)...

som tu uplne :D

Anonymný povedal(a)...

navzdy:-P
ten lush to co je??? to TY si vyhrala ten jackpot?? ;-D

Mary povedal(a)...

to nebolo všetko pre mňa :P Ale väčšina hej... šak boli vianoce, ne asy :D

Katie povedal(a)...

co budes s tim LUSHEM delat prosimte? prodavat? XDDD
jinak pekny fotky z lyzovani, ja jdu lyzovat dnes,tak jsem zvedava, jak to bude vypadat na kopci..snih uz neni,tak snad nadelaj umelej :))

Anonymný povedal(a)...

ten lush ti brutálně závidímm..tolik toho ..ah ah ♥_♥
Jjj,hezký fotky z tý lyžovačky...já sem tento rok na lyžích nebyla =( a ani asi nebudu,nikdo se mnou nechce jet :D a samotný se mi nechce...
so yeah...xDD ať se ti tu daří ;))

Anonymný povedal(a)...

Mary...Aj ja sa sťahujem na blogspot...

idem si prečítať blog teraz...

Angelina Ballerina povedal(a)...
Tento komentár bol odstránený autorom.
Angelina Ballerina povedal(a)...

a som zabudla link nechat :D
http://bublinkovedelo.blogspot.com/ :D

Anonymný povedal(a)...

Mega lush objednavka :O :D

Anonymný povedal(a)...

pukance hmm zahada ako sa dostali tak daleko.....ta maska bola z UK??? lebo uvazujem ze si kupim nieco EXTRA silne na cistenie XD

Mary povedal(a)...

jo, z UK... tu sa vraj tazko zhana... nikdy ju nemaju na sklade...