23. 1. 2009

When I caught myself, I had to stop myself.

Nechápem svoje vlasy. Chvíľu sa tvária, že sú normálne, zastrihnuté do jednej dĺžky, mierne zvlnené, ale stále sa dajú považovať za skôr rovné. A potom sú zrazu viac kučeravé, vyzerajú strihané do postupna a dokonca vedia meniť aj farbu. Divnéééé. Už by som po mesiaci rozmýšľania mala ísť konečne kaderníčke, ale stále neviem, či to, čo som si vymyslela, bude aj dobré. Pri najhoršom budem nosiť na hlave Tesco igelitku, ako povedal môj boyfriend :D 


V poslednom čase som stále menej a menej doma. Nie, že by mi to nejak extra vadilo (aj keď je dobré byť v svojom vlastnom prostredí), ale zisťujem, že keď som zrazu doma dlhšie než dve hodiny, musím si zase zvykať. Zvykať si byť doma. Dobré, čo? XDDDDDDD Vlastne ani nie, je to o hubu.... zasekla som sa niekde medzi. 


Dnes som zálohovala všetky potrebné veci z notebooku, tak dúfam že sa mi ho v pondelok podarí dostať do opravy, aby sa to už konečne nejak pohlo. Neviem, čo by som robila, keby som nemala starý PC, asi by som  sa zbláznila, či nebodaj začala cvičiť(!!! ale to aj tak musím) alebo pomáhať v domácnosti(!!!!!) XDDDDDDDDDDDDD Oh, I have to get a life :D 


8 komentárov:

Angelina Ballerina povedal(a)...

Zvykať si byť doma :D:D:D Ty si prípad :D

a nenos tesco igelitku prosim ta, ja chcem zivu Mary, mrtva mi bude na dve veci...

Anonymný povedal(a)...

to stejné mám aj já s vlasama xDD

Anonymný povedal(a)...

tesco igelitku XDDDDDDD
hmm pomáhať v domácnosti to by bolo strašné :D
Inak krásny des tu máš :D

Mary povedal(a)...

Angelina: veď si urobím dierky XDDDDD

Denni: divné, že?

lin: dík, to bol jediný použiteľný :D

Anonymný povedal(a)...

Já mám vlasy víceméně pořád rovné a blond, ale taky by potřebovaly zastříhnout. Chtěla jsem to ještě stihnout před plesem, ale asi to vyřeším čelenkou :)

Anonymný povedal(a)...

kks skapala som ze tesco igelitku....tvoj BF ma napady XD....nooo to dufam ze sa to podari opravit a budes spat na meow XD

Anonymný povedal(a)...

ehm s tou kadernickou to mam rovnako:-D ale ja uz sa k tomu dokopavam asi pol roka :-D

NN povedal(a)...

kučeravé XDDDDDDDDDDDDDDDDDD