25. 1. 2009

Volaná stanica je dočasne nedostupná.

Oh, ako ja tú ženskú v tom telefóne neznášam!!! Nemôže radšej hovoriť niečo ako "vzdaj to, nedovoláš sa ani teraz, ani za pol hodiny" ?? To by bolo aspoň úprimné.



Inak je pár minút po polnoci a ja sedím doma pri PC.... Nie z vlastnej vôle. Ale ešte by som mala mať stále nádej, že vypadnem. Ak bude stanica dostupná. Oh, I really have to get a life!!!


(o dve minuty neskôr, prisahám XDDDD) Stanica je dostupná, idem von a tú pani z toho telefónu neznášam o čosi menej :D

6 komentárov:

Anonymný povedal(a)...
Tento komentár bol odstránený autorom.
Anonymný povedal(a)...

mi se strasne libilo, jak bylo u tmobile jak uvitaci melodie jak Machacek rikal: "...pockej...jeste pockej...uz to nevypada, ze to zvedne, co?...no, tak snad priste..." akorat jsem vzdycky zapomnela, proc volam :D

Angelina Ballerina povedal(a)...

tak to je marha potom :D

NN povedal(a)...

J8 si nemůžu zvyknout na tuhle adresu !!! :((

Anonymný povedal(a)...

chudak pani, ona za to nemuze

Mary povedal(a)...

hel, no to by sa aj mne páčilo :D

Angelina: tomu wer!!

Natálije: a vadí ti tá adresa, alebo tá zmena?

hughhh: veď ja viem, ale na niekoho to zvaliť musím :D