25. 1. 2009

Fotky a tak

Dnes sme obnovili tradíciu nedelnej prechádzky, boli sme pri bolerázskej priehrade, bola tam zima jak hovado a tak... Ale v pohode, potom sme boli na pizze, s Tomom sme si dali Chicken Pizzu, čo je úžasná vec s kuracím mäskom, čiernymi olivami a ananásom ♥


Z výletu:

V tejto bunde som si našla vo vrecku 10 korún!!!! Čo teraz budem s nimi robiť?????? Je to divné, lebo ja si nikdy nenechávam peniaze len tak po vačkoch pohodené.... No snáď  to bude mať nejakú zberateľskú hodnotu za pár rokov :D :D 

Dnes ráno bolo pekne, tak som sa rozhodla, že sa trochu odfotím :D



No a toto je kytica, čo mama dostala k narodeninám... Bohužial  nie odo mňa :D


Ja v mojej novej ružovej mikine z HM :)

11 komentárov:

NN povedal(a)...

Ta poslední fotka je snad tvoje NEJKRÁSNĚJŠÍ!

lin povedal(a)...

potrebujem tu tvoju čapicu lebo je úžasna :D
Nemám rada Boleráz lebo tam mám polku rodiny a je to dzedzina dzedzín :D A k bolerazskej priehrade chodime v lete na stanovačku :D
Ejha, ja som našla 2 koruny v peračníku XDDD

Anonymný povedal(a)...

jé, takový roztomilý.. fotky, aj procházka, všechno prostě xD

Anonymný povedal(a)...

Bolo pekne, tak som sa rozhodla, že sa odfotím. /// oh, Mary xDDD

Milujem ananás na pizze ♥

Anonymný povedal(a)...

Tradice nedělní procházky, to je hezký zvyk :)A poslední fotečka je nejkrásnější! :)

Anonymný povedal(a)...

co to?!! co ta pizza! boze, mam hlad!! :D

Katie povedal(a)...

ta ruzova je krasna!!

Spencie povedal(a)...

Konečně jsem se dostala taky ke komentářům :)) Mně se teda nejvíc líbíš na ty druhý fotce :))

Angelina Ballerina povedal(a)...

Prekvitajúci narcizmus :D:D:D
No nič, ja to chválim :D
A buď taká dobrá aj ty mi komentuj :D

Anonymný povedal(a)...

Pretty =]]

Anonymný povedal(a)...

ta pizza vyzera GENIALNE!!!!!!!!!!