28. 1. 2009

in my bubble again

Skusam bloggovat z mobilu, tak sorry za chybajucu diakritiku :P Zajtra idem do kniznice,konecne vratit knihy co som potrebovala na Teoriu literatury a potom ma caka konecne po 2 mesiacoch planovania vylet do Matrixu. Nie, nestretnem sa tam s Neom, iba ze by si daval vylepsit frizuru XDDDD Matrix je totiz kadernictvo... Este stale neviem, co si dam na hlavu, iste je len to, ze to bude farba... Takze ak skoncim ako blondina, tak sa nesmejte XDDDDD Ale snad to az tak daleko nezajde :P Tak sa majte pekne, ti, ktorych sa to tyka si uzite vysvedcko a snazte sa vyhybat rodicom XD

6 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

No dakujem :D

Hm...som zvedavá, čo budeš mať na hlave...Potom sa šérni :):)

Anonymný povedal(a)...

Já byl u holiče včera a omigali me že vypadam jak debil XDDD ale to vypadam furt, takze to zas takova zmena neni XD

Anonymný povedal(a)...

Matrix je kaderníctvo... akoby sme boli z inej planéty :D:D:D Chcela som ta zájsť, ale je to pekne drahé :D

Som zvedavá... blondýnka Mary? Hehehe :D

Erika povedal(a)...

Ak v Matrixe používajú kozmetiku Matrix, tak sa teš, najlepšia vlasová kozmetika. Dostala som od švagrinky darčekový balík na vianoce...najlepší lak na vlasy! <3

Rosie povedal(a)...

Mary se rozhodla užít si trochu luxusu koukam:D Ale na blond zrovna nemusíš:D

NN povedal(a)...

Z mobilu to je děs :))))))))