1. 2. 2009

But I never knew about the little things.

Už asi desať minúť rozmýšlam nad názvom, ale mám dnes pre vás množstvo rôznorodých informácií, ktoré jeden názov proste nepokryje... tak to asi znova uhrám na nejaké lyrics....

Včera sme boli na GRAMMY v Senici, kam sa mi najprv vôbec nechcelo ísť, lebo posledné dni som bola taká nijaká... nespoločenská, smutná, zamyslená... proste mentálne vyčerpaná, to je asi ten správny výraz. Napriek tomu som tam išla a dokonca bola s nami aj Weron, s ktorou som sa nevidela snáď od minulého roka, tak sme si mali čo povedať. Nálada sa mi oveľa zlepšila, citrónová vodka robí divy XDDDDDD Škoda len, že som zmeškala The Swan Bride a nevyhrala nič v tombole, do ktorej som investovala 2€. Ale aj tak, zbožňujem akcie, na ktorých sa v bare predáva pomazánkový chlebík XDDDDD

Dnes prišla na návštevu moja malinká 3 mesačná sesternica (áno, v doprovode rodičov XD ). To bejby je také zlaté :)) Určite je po mne :P





Pet Society je strašná namotávka, konverzácie na Plurku sa obmedzili na to kto si kúpil koľko Mystery boxov a či má niekto záujem o zelený náramok alebo hyacint v koflíku XDDD Ale je to skvelá hra, keďže sa nemusí inštalovať a mám tam uplne najkrajšie zvieratko, keď už nemôžem mať mačičku doma... Takže ak ste ešte neni na Facebooku, tak vám to dávam povinne za úlohu!!! XDD



(Tyvole, práve mi volala babka z kuchyne že či chcem kávu XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD )



Mám doma notebook z opravy.... Urobili to fakt v rekordnom čase, keďže som to tam v pondelok zaniesla a v piatok to bolo hotové... Spravili ho perfektne, vôbec ho nepočuť:) Ale ešte tak týždeň si ho mohli nechať, keďže nemám doma adaptér, ktorý zobrala mama do Viedne aj s krabicou, lebo sa mi ju nechcelo trepať do Nitry a naspäť... A keďže maminka tento víkend neprišla, môžem sa ešte týždeň kochať pohladom na vypnutý NB, ale to je asi tak všetko čo s ním môžem robiť XDDDDDDDDDDD



Čítam po strašne dlhom čase niečo iné ako časopis. Obchodníka so smrťou som dala maminke k vianociam, ale akosi mesiac ležala na poličke, tak mi jej prišlo ľúto a teraz leží u mňa na stole. Teda pokial ju nemám v rukách. Je to celkom zaujímavý príbeh, aj keď ja tento žáner nemusím... Som zvedavá ako to skončí :)



No a určite ste všetci najviac zvedaví na moje nové vlasy XDDD Tak vám teda poviem, že tá kaderníčka je génius, lebo keď zvládla urobiť z mojich štvorfarebných vlasov jednofarebné a ešte také krásne, musí byť fakt šikovná :) Dúfam že v tom Matrixe vydrží dlho XDDD



Photo časť:




7 komentárov:

oveczka povedal(a)...

Ahoj, nahodou jsem se dostala na tvuj blog a musim rict, ze me chytnul:)vlasy ti moc slusiii a sestrenka je sladkaaa ;)

NN povedal(a)...

Jj je to hezký, rovný vlasy, jednobarevný :)) No, jako včera jsem to začala hrát a teďka místo LOSTU hraju Pet Society, je to hrozný XDDDD

Anonymný povedal(a)...

no pekné dieťa :D

facebook a plurk...ach božeee, ja osm tak mimo teraz, to už ani neni možné...

a máš pekný šál na tej poslednej fotke :D

Anonymný povedal(a)...

no tu hru asi skusim kdyz o ni vsichni tak basnite XDD

jinak vlasy krasny a moc slusi <3

Anonymný povedal(a)...

Sexxxxy cigaretové fotkyyy ♥

Anonymný povedal(a)...

juuuj to je mile babenooooo XD...mojim cielom v PS je byt prva medzi setkymi XDDD a chcem si nasetrit 5000 na upirie zubky pre mojho shannimala XDDD....juj to znamena ze uz budes spat na domene??? XD

Mary povedal(a)...

oveczka: dík:)

Natálije: skôr je to hrozne dobré XDDD

Angee: to som šlohla mame a ešte ho nechcela naspäť :D

Niky: skús!!!

Sue: také mám najradsej;)

Sheep: jj, asi už budúci týždeň